AXForum  
Вернуться   AXForum > Microsoft Dynamics CRM > Dynamics CRM: Blogs
All
Забыли пароль?
Зарегистрироваться Правила Справка Пользователи Сообщения за день Поиск

 
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 12.12.2017, 00:12   #1  
Blog bot is offline
Blog bot
Участник
 
25,643 / 848 (80) +++++++
Регистрация: 28.10.2006
powerobjects: How to Send an Automatic Email Response on a Case Creation
Источник: https://www.powerobjects.com/2017/12...case-creation/
==============


When working with case management, wouldn’t it be nice if you could notify customers that an email was received and a Case created? Well, here’s how you can configure Dynamics 365 to send an automatic response.

To enable automatic email responses, all you have to do is configure the out of the box “Automatic Record Creation”- no Plugins, Workflows, or customizations are needed.

If you are new to Case Management in Dynamics 365, you can access it by navigating to Settings à Service Management.



1. Create a new “Record Creation and Update Rules” record:



2. Set “Source Type” to Email, and “Queue” to an Email enabled Queue record.

3. Check “Send automatic email response to customer on record creation.”

4. Select an Email Template:



Once the Case is created in Dynamics 365, the customer will be notified via email:



Now you know how you to configure Dynamics 365 to send an automatic response that notifies customers that their email was received and a Case created.

For more helpful tips and tricks, be sure to subscribe to our blog!

Happy Dynamics 365’ing!



Источник: https://www.powerobjects.com/2017/12...case-creation/
__________________
Расскажите о новых и интересных блогах по Microsoft Dynamics, напишите личное сообщение администратору.
 

Похожие темы
Тема Автор Раздел Ответов Посл. сообщение
Get Model element type name from its ID Blog bot DAX Blogs 0 14.02.2017 01:13
DynamicsAxSCM: How to support a case picking operation using wave containerization in AX2012R3 Blog bot DAX Blogs 0 19.11.2014 16:11
furnemont: How-to series: Send SMS messages from CRM 2011 (part 3) Blog bot Dynamics CRM: Blogs 0 13.06.2011 12:11
how to send an email? paucer DAX: Программирование 8 26.11.2004 18:24

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.
Быстрый переход

Рейтинг@Mail.ru
Часовой пояс GMT +3, время: 11:00.